Stage in Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Glenn van der Burg - WaarBenJij.nu Stage in Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Glenn van der Burg - WaarBenJij.nu

Stage in Nieuw Zeeland

Hallo allemaal,

In het derde jaar van mijn studie ga ik stage lopen in Nieuw Zeeland. Het bedrijf waar ik stage ga lopen heet Moffatts Flowers in ligt naast de stad Christchurch. Voor het bedrijf ga ik een opdracht uitvoeren en daarnaast hoop ik in de weekenden en de laatste week dat ik in Nieuw Zeeland ben nog wat van het eiland te zien. Via deze site hou ik jullie op de hoogte van mijn gebeurtenissen aan de andere kant van de wereld.

Glenn

Recente Reisverslagen:

08 Mei 2014

Week 14/15/16 “Home sweet home”

15 April 2014

Week 11/12/13 “A few weeks to go”

26 Maart 2014

Week 10 “Sweet as”

16 Maart 2014

Week 9 “No worries”

07 Maart 2014

Week 7/8 "Fly or die"
Glenn

Hallo allemaal, In het derde jaar van mijn studie ga ik stage lopen in Nieuw Zeeland. Het bedrijf waar ik stage ga lopen heet Moffatts Flowers in ligt naast de stad Christchurch. Voor het bedrijf ga ik een opdracht uitvoeren en daarnaast hoop ik in de weekenden en de laatste week dat ik in Nieuw Zeeland ben nog wat het eiland te zien. Via deze site hou ik jullie op de hoogte van mijn gebeurtenissen aan de andere kant van de wereld. Glenn

Actief sinds 23 Dec. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6131

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 03 Mei 2014

Stage in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: